Kipling beschikt over een sterke en trouwe klantenbasis die het merk associeert met supermodieuze, functionele en betaalbare tassen. Onze tassen hebben een aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding waardoor ze niet gemakkelijk te verslaan zijn in deze moeilijke tijden. De cijfers vertellen het verhaal: Kipling verkoopt elk jaar 6 miljoen tassen in meer dan 60 landen wereldwijd, en deze cijfers stijgen exponentieel. Onze omzet was in 2009 twee keer zo hoog als in 2004 en het is onze bedoeling om deze snelheid vast te houden.

Kipling beschikt over een sterke en trouwe klantenbasis die het merk associeert met supermodieuze, functionele en betaalbare tassen. Onze tassen hebben een aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding waardoor ze niet gemakkelijk te verslaan zijn in deze moeilijke tijden. De cijfers vertellen het verhaal: Kipling verkoopt elk jaar 6 miljoen tassen in meer dan 60 landen wereldwijd, en deze cijfers stijgen exponentieel. Onze omzet was in 2009 twee keer zo hoog als in 2004 en het is onze bedoeling om deze snelheid vast te houden.